שיש

שיש

נכון, אנחנו יודעים, אפשר לבחור בכל חומר חיפוי למטבח או לאמבטיה. אבל מי שהסגנון והשיק חשובים לו, כדאי שיבחר דווקא בשיש. ברור לנו כי הטרנד המוביל כיום הוא החומר גרניט, למשל, אבל בחירה במשטחי שיש אף תשנה את כל הנראות הכללית של הנכס שלכם, ואף תשנה בהכרח את כל הנראות הכללית של המטבח או של האמבטיה שלכם. בדקנו ומצאנו עשרות יתרונות שאפשר להצמיד לשיש, ובמאמר זה נציג בפניכם כמה מהם.

באמצעות הצבת שיש – כל דקורציה אפשרית

הידעתם, כי באמצעות שיש, אתם יכולים ליצור כל דקורציה, כל מה שאתם חולמים עליה מזה שנים? אינכם חייבים להתפשר על משטח עבודה בסיסי, לכו על הגדול, בחרו בשיש. שיש הוא בהחלט הקלף המנצח. האס. מאוד פשוט לעבוד עם השיש, בשל תכונותיו, ובעיקר בשל הרכות שבו. יהיה באפשרותכם לייצר, בלי כל בעיה, משטחים מרהיבים, או לחלופין לספק למשטחים בביתכם ערך מוסף.

הרבה יותר פשוט להשיג כיום שיש, מאשר משטחים אחרים

הרבה יותר פשוט להשיג כיום שיש, לעומת משטחים, כגון – קוורץ או גרניט, אשר קל להשיגם, אבל ייקח זמן רב עד שהם יסופקו לכם. מה שבהכרח יעכב את ההתקנה ואת המשך השיפוץ בבית. לכן, כאמור לעיל, ברור שעדיף להזמין את המשטחים של שיש, שהטבע עשיר בהם. ההמתנה לשיש, לעומת גרניט או קוורץ, היא רק של כמה ימים, והן פחות מכך.

רכישת שיש בהחלט משתלמת כלכלית

רבים הם הטועים לחשוב, כי בגלל שהשיש נראה כה טוב, ואיכותי, בוודאי המחיר שלו יהיה גבוה למדי. יותר מדי. אבל זאת טעות מן היסוד. אפשר בהחלט לרכוש שיש, ובמקביל להתכתב עם מסגרת התקציב שלכם. למען האמת, לעומת אבנים טבעיות שונות, כדוגמת קוורץ או גרניט, התמחור של שיש הרבה יותר נמוך. ונסייג את דברינו באמירה שמדובר על מחירים משתנים על פי העובי או הסוג של השיש. אל תסמכו על כל מי שמוכר בחנות. הוא מונע מתוך אינטרסים. אינטרס של מכירה כמה שיותר, ושל מכירת משטחים מסוימים. שמא אזלו מהמלאי וחייבים למכור את הסוף. או שמא הם רוצים למכור את הסחורה הכי יקרה בחנות. כדאי שתעשו סקר מקדים. ככלות הכול – "ידע זה כוח".